Höh, tää kone aiheuttaa mulle harmaita hiuksia.. Olin just kirjoitellut pitkät tarinat ja ilmeisesti unohtanut hiiren kursorin johonkin "palaa tallentamatta" tms. paikkaan. Tässä koneessa on jostain syystä sellainen ominaisuus päällä, että jos kursorin unohtaa pitkäksi aikaa jonkin nappulan päälle, niin se päättää naksauttaa sitä. Tai sitten sille jotenkin jää napsauta-moodi päälle. olen yrittänyt etsiä hiiri- ja helppokäyttöasetuksista joain mikä tuon aiheuttaisi, mutta en ole löytänyt.. Joten jos jollakin on ideoita miten tuon saisi pois niin kertokaa ihmeessä.

Joo ja sitten juttuja joita jo kerran kirjoitin..

Torstai-ilta ja istuskelen yöpaidassa tätä kirjoittelemassa. Äsken söin herkullisen ja ravitsevan (..mutta ei terveellisen..) kaurapuuroillallisen.. Kuulostaa tosi hohdokkaalta..Selityksenä että olin työkavereiden kanssa sählyä pelaamassa. Täällä on sählykerho, ja sillä on pelivuoro läheisellä koululla torstaisin. Lisäksi kerholla on mailoja + maalit. Suurin osa pelaajista on suomalaisia, mutta on mukana kiinalaisiakin, yleensä 3-6. Mailankäsittelytaito on samaa luokkaa kuin mulla (=huono), mutta ne jaksaa juosta.. ja on niitten sihtíkin on parempi. Mutta juoksin minä ainakin jonkinverran, kauhea hiki ainakin tuli. Siispä kotona heti suihkuun (enkä sitten enää viitsinyt pukea..). Mutta voitto tuli meidän jokkueelle lopulta ylivoimaisesti 18-15. Mäkin tein yhden maalin!

Täällä on tällä viikolla ilmat taas lämmenneet, tänään oli jopa 27. Loppuviikkokin on luvattu lämintä. Suunniteltiin yhden työkaverin kanssa lauantaiksi polkupyöräretkeä järven takan oleville kukkuloille. Siellä on teeviljelmiä, joissa viljellään (ainakin Kiinassa) kuuluisaa JinLong -teetä. Siellä on kuulemma hienot maisemat, täytyy yrittää ottaa jotain kuvia tännekin näytettäväksi

Jees, lyhyet jutut tällä kertaa, nääkin on siis kirjoitettu kahteen kertaan..